Реконструкція аеропорту в Дніпрі вимагає об'єднання зусиль місцевої і центральної влади
Всі "повітряні" проблеми Дніпра влада країни і регіону можуть легко усунути, якщо займуть консолідовану позицію
Питання реконструкції аеропорту в Дніпрі може зрушити з мертвої точки тільки консолідована позиція влади регіону і центральної влади в Києві. Якщо центральна влада знайде гроші на реконструкцію злітно-посадкової смуги — інвестор не змусить себе чекати, а жителі Дніпра та області отримають сучасний аеропорт. Про це повідомляють українські ЗМІ.
"Місцева влада Дніпра об'єктивно не в змозі самостійно вирішити це питання — їм належить тільки територія, прилегла до злітно-посадкової смуги. А сама ЗПС — об'єкт стратегічного призначення, який може використовуватися у військових цілях і тому підвідомчий Києву. Але в той же час ЗПС аеропорт – це єдиний організм, в якому одне не може існувати окремо від іншого. Тому політична воля до перемоги потрібна і на національному, і на регіональному рівні. Всі "повітряні" проблеми Дніпра влада країни і регіону можуть легко усунути, якщо займуть консолідовану позицію щодо розвитку інфраструктури найбільшого індустріального регіону України", — пишуть ЗМІ.
Старий глухий вокзал — такий зараз аеропорт Дніпра — бачив останню реконструкцію понад 30 років тому, активність відправки літаків зачахла зі ста рейсів на добу до трьох. Такий стан повітряних воріт одного з найпотужніших бізнес-центрів України відрізає його від туристичних потоків, стримує економічну активність в регіоні, обмежує спілкування українських і зарубіжних бізнесменів, інвесторів.
"Ярославський вже, можна сказати, простягає державі гроші на новий сучасний аеровокзал. Але віддасть їх, зрозуміло, тільки в тому випадку, якщо поруч із сучасним терміналом буде не менш сучасний аеродром", — нагадують ЗМІ про інтерес українського бізнесмена, власника і засновника групи DCH до інвестування в реконструкцію аеропорту в Дніпрі.
"Регіон цікавий, потенціал великий, прекрасний, потрібний Україні проект. Я вже попередньо обговорив з зацікавленими сторонами "дорожню карту". І готовий починати рух", — коментує свої наміри Ярославський. Його успішний проект з реконструкції Харківського аеропорту вже збирає міжнародне визнання, став візитною карткою першої столиці та авіаційним хабом для цілого регіону.
Міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив про готовність держави інвестувати в розвиток повітряної транспортної інфраструктури і виступив з ініціативою забезпечити бюджетне фінансування в розмірі 10 млрд грн на реконструкцію і будівництво сучасних злітно-посадкових смуг, які дадуть потужний старт розвитку авіасполучення.
"Зараз слово за державою. Жителі регіону — розвиненого, небідного — хочуть літати і літати комфортно. І їх ставлення до влади багато в чому буде залежати від того, чи буде та здатна відповідати їх очікуванням", — резюмує автор матеріалу.
"Держава обіцяє дати фінансування на будівництво нової ЗПС і всієї льотної інфраструктури. Передбачувані терміни — півтора року", —повідомив міський голова Дніпра Борис Філатов і додав, що зараз міська влада веде активну роботу на рівні уряду та депутатського корпусу для отримання грошей з центрального бюджету.