Рекламу Криму вперше покажуть на російських каналах і Euronews. Про це на засіданні Клубу отельєрів і рестораторів Hotelierо, який пройшов 10 лютого на курорті Palmira Palace, заявив голова Республіканського комітету Криму за інформацією Вадим Волченко
За словами чиновника, рекламна кампанія проходить за рахунок коштів бюджету АРК, в даний час оголошений тендер.
"На даний момент на рекламну кампанію в бюджеті Криму передбачено близько 3 млн грн. У перспективі суму планується збільшити, що дозволить виходити на російських телеканалах протягом півтора місяців. Причому вже цією навесні, з відеороликом європейського рівня. Крім того, Крим планує засвітитися і на телеканалі Euronews", - повідомив Вадим Волченко.
Як повідомив Вадим Волченко, вже створений туристичний логотип Криму дозволяє стандартизувати інформацію про півострів. Крім того, розроблена програма розвитку Криму до 2020 р. Проте програмні документи стикаються з суворими економічними і соціальними реаліями - сьогодні у відпочинок на півострові не квапляться вкладати гроші ні туристи, ні інвестори.
"У молоді, на жаль, вже немає тієї звички їхати за відпочинком до Криму, яка властива більш старшому поколінню. Відповідно, немає цієї культури і знань, що цікавого можна знайти в Криму. Адже, окрім унікальних пам'яток, тут з кожним роком все більше подій світового масштабу. Торік в Криму прошли Prime Yalta Rally 2011 і Red Bull Cliff Diving. Це, дійсно, події світового рівня, і вони залучають туристів", - упевнений Вадим Волченко.
Криму не вистачає культури сервісу, і, як наслідок, позитивного до нього відношення з боку туристів; а емоційна складова в готельному бізнесі не менш важлива, ніж маркетингова або рекламна, вважають кримські отельєри. Позитивні враження від курорту сприяють не лише зростанню іміджу Криму в цілому, але і швидкому одужанню людини.
"За результатами досліджень, проведених кілька років тому, з'ясувалося, що емоційне середовище, тобто середовище комфорту, середовище релаксу, середовище радості, є серйозним клінічним чинником, який дає стабілізацію стану пацієнта і його одужання не за 3-4 тижні, а наприклад, за два. Іншими словами, коли людині добре, він навіть одужує швидше", - розповів директор по маркетингу курорту Palmira Palace Олег Фесенко.
Засновник клубу отельєрів і рестораторів Hoteliero Андрій Скіпьян вважає головним завданням клубу популяризацію іміджу України як гостинної держави.
"Торік клуб навіть став ініціатором премії у сфері гостинності Hospitality Awards. В рамках цієї премії два кримські готелі отримали винагороди. VILLA ELENA перемогла в номінації краща архітектура готелю в 2011 році, а готель Ялта Контіненталь стала кращим готелем економ класу", - розповів Андрій Скипьян.
Формувати позитивний імідж Криму - це загальна справа, як уряду, так і отельєрів, вважає Вадим Волченко. "Поки просування Криму не стане загальною справою для всіх, впізнавати Крим в світі будуть ще дуже довго. Уряд АРК розраховує на відповідні ініціативи з боку представників готельного і туристичного бізнесу", - резюмував він.