Соціальні мережі Однокласники.ру, ВКонтакте, Facebook, як і пошукові системи Mail.Ru, Яндекс, Google є на сьогоднішній день основними ключовими гравцями на ринку реклами товарів і послуг інтернету, незалежно від того йде мова про рекламній та PR просуванні світових брендів або послуг, призначеного для більш вузького кола споживачів, - вважають фахівці.
Таємницю про піках активності користувачів однією з найбільш популярних соціальних мереж Росії і України - Однокласники.ру, розплющила Mail.Ru Group - офіційний власник сайту www.odnoklassniki.ru у своєму офіційному прес-релізі компанії від 15 лютого 2013р., вказавши "піки максимальної користувача активності в однокласниках".
Коли ж найчастіше сидять в інтернеті в Однокласниках.ру і які висновки мають зробити рекламодавці і піар-менеджери з прес-релізу Mail.Ru Group , - розбиралися аналітики розділу "новини Росії" і "новини соцмереж" журналу інвесторів "Біржовий лідер".
Mail.Ru Group: піки користувача активності в Однокласники.ру
У прес-релізі компанії Mail.Ru Group дані наступні піки користувача активності в Однокласники.ру, - пояснив Біржовому лідеру відомий маркетолог Канади Євген Ольховський. Із загального числа 39 млн. щоденних відвідувачів - користувачів Однокласники.ру найбільша активність спостерігається
- на веб сайті odnoklassniki.ru з 19 до 21 години,
- на мобільну версію порталу - з 21 до 23.
Також в інфографіці Mail.Ru Group можна знайти інформацію про те, в які години часу доби які дії частіше всього виконують користувачі соцмережі Однокласники.ру.
- слухають музику в Однокласники.ру - найчастіше по суботах протягом дня
- викладають своє фото в соцмережі - 20 годин
- оцінюють фото інших у 21 годині по Москві
- пишуть статуси - в 22 години і т. д.
Інформація про піках активності користувачів Однокласники.ру в прес релізі корпорації є важливим документальним джерелом інформації для дослідників і фахівців маркетологів і PR-менеджерів ринку реклами, ЗМІ і соцмереж інтернету - вважає наш канадський експерт, оскільки відкривається завіси таємниці.