Британська рекламна група WPP дає обережний прогноз на 2012 р., очікуючи невелике скорочення темпів зростання виручки. "У світовій економіці зараз не все добре, і поки незрозуміло, як недавня криза на фондових ринках відіб'ється на споживачах. Цілком можливо, що вплив цієї кризи почне відчуватися лише в 2012 р. У зв'язку з цим всі плани, бюджети і прогнози робляться виходячи з консервативних оцінок", - говориться в повідомленні WPP.
На думку галузевих експертів, додаткові проблеми для компанії може створити відтік клієнтів. WPP поки ніяк не коментує курсуючи на ринку чутки про можливий розрив відносин з Warner Bros. - одним з найбільших клієнтів групи. За даними ряду ЗМІ, кінокомпанія готується піти від WPP до Omnicom Media Group - найближчого конкурента британського гіганта.
Перехід Warner Bros в іншу рекламну компанію, може і не сильно позначиться на прибутку WPP, проте учасників ринку лякає той факт, що американський виробник фільмів може стати другим за останній рік великим клієнтом, який відмовився від послуг рекламної групи. Буквально в грудні минулого року американський медіааккаунт GlaxoSmithKline, керуючий бюджетом в 1,4 млрд дол., пішов від WPP в "дочку" Omnicom PHD.