За Петра Порошенка готові віддати голоси 28,1% опитаних, Юлію Тимошенко готові підтримати на виборах 17,9% опитаних. Такі дані соціологічного дослідження наводить Інститут соціальних технологій "Соціополіс"
На третьому місці за рівнем підтримки виборців перебуває Сергій Тігіпко - 9,5%. За ним йдуть Олег Ляшко - 5,4% та Анатолій Гриценко - 4,9%.
Не визначились зі своїм вибором 11,2% респондентів.
Взяти участь у голосуванні на виборах Президента України планують 76,5% опитаних.
Однозначно не планують брати участі у голосуванні 8,7% респондентів, 4,4% - скоріше за все не братимуть участі в голосуванні, 10,4% респондентів ще не визначилися щодо того, чи підуть вони голосувати.
Дослідження було проведене з 10 по 14 травня 2014 року. Методом особистого інтерв'ю було опитано 2000 респондентів в усіх регіонах України, за винятком Донецької області, Луганської області, АР Крим та м. Севастополя.
Теоретична статистична похибка репрезен¬тативності частки ознаки без врахування дизайн-ефекту з довірчою ймовірністю 0,95 не перевищує 2,2%.
"Лідерами виборчих перегонів є Петро Порошенко і Юлія Тимошенко, розрив між якими становить 10,2%. Третім прогнозовано став Сергій Тігіпко. У дослідженні нами був використаний метод вуличного опитування, оскільки він, на нашу думку, в теперішніх умовах забезпечує більшу достовірність результатів, порівняно з поквартирними чи телефонними опитуваннями, за рахунок меншої кількості відмов від участі в опитуванні та відносно більшої анонімності. Також слід враховувати те, що з відомих причин ми не проводили опитування серед мешканців Донбасу та Криму, тож важко прогнозувати, якими сьогодні є їх електоральні симпатії й готовність (і можливість) взяти участь у голосуванні та наскільки голоси виборців з цих регіонів вплинуть на остаточні результати голосування", - прокоментував результати дослідження директор компанії "Соціополіс" Сергій Панченко.
Водночас, на думку Панченка, питання про переможця президентських виборів ще не можна вважати остаточно вирішеним.
"Наявний розрив у електоральних рейтингах між Петром Порошенком і Юлією Тимошенко хоча і є досить помітним, але недостатнім для того, щоби вже з упевненістю називати прізвище нового Президента. Адже, як показує досвід попередніх виборів, у Юлії Тимошенко та її партії наявний "прихований" електорат, завдяки якому вона, як правило, набирала на 5-10% голосів більше, ніж передбачали соціологи. В цілому, теперішня виборча кампанія значно відрізняється від попередніх своєю швидкоплинністю та умовами, в яких вона проводиться. Тому остаточні результати голосування можуть принести багато несподіванок" - резюмував соціолог.