Збій стався через аварійну ситуацію у мережевому обладнанні
"ПриватБанк" відновив штатну роботу мобільного "Приват24", веб-версії та контакт-центру банку. Ці сервіси були тимчасово недоступними через аварійну ситуацію мережевого обладнання зранку 4 червня.
Про це РБК-Україна повідомили в прес-службі банку.
Як зазначається в повідомленні, процесинг "ПриватБанку", мережа банкоматів, терміналів самообслуговування та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працює у штатному режимі.
Нагадаємо, зранку 4 червня, у роботі програми Приватбанку "Приват24" стався збій.
При спробі увійти в додаток система видавала помилку, а контакт-центр був недоступний для дзвінків.
Зазначимо, збої в роботі програми "Приват24" трапляються регулярно. Як правило, технічні служби ліквідують проблеми протягом кількох годин. При цьому часто збій стосується не тільки оплати в інтернеті, але і роботи банкоматів і POS-терміналів.
Як повідомляло РБК-Україна, державний "ПриватБанк" продовжив до липня кредитні канікули для малого і середнього бізнесу і підприємців, введені з початку карантину в березні.