ua en ru

П'ятихвилинний збій у Google скоротив світовий трафік на 40% і коштував компанії 0,5 млн дол

В результаті технічного збою, що стався в минулі вихідні, протягом декількох хвилин виявилися недоступними майже всі великі сервіси Google. У минулу суботу пошук, пошта Gmail, відеохостинг YouTube і хмарне сховище Google Drive перестали функціонувати, але через кілька хвилин запрацювали знову.

В результаті технічного збою, що стався в минулі вихідні, протягом декількох хвилин виявилися недоступними майже всі великі сервіси Google. У минулу суботу пошук, пошта Gmail, відеохостинг YouTube і хмарне сховище Google Drive перестали функціонувати, але через кілька хвилин запрацювали знову, повідомляє телеканал "Росія 24".

На сайті Apps Status Dashboard, що відбиває працездатність ресурсів Google, компанія підтверджує, що від 50 до 70% запитів користувачів були відхилені, але через одну хвилину частково, а через чотири повністю, було відновлено функціонування всіх служб.

П'ятихвилинний простий помітно позначився на світовому веб-трафіку. Згідно з даними аналітичної компанії GoSquared за ці кілька хвилин світової веб-трафіку скоротився на 40%. За оцінкою Deepfield, сьогодні на Google припадає близько 25% всього інтернет-трафіку.

Експерти підрахували, що збиток американської компанії від відключення сервісів може скласти 500 тис. дол., або 100 тис. дол. за хвилину.

У разі якщо б проблеми тривали набагато довше, то могла бути паралізована робота багатьох підприємств і заподіяні помітні збитки. На щастя, сервіси Google швидко повернулися до нормальної роботи, так що багато хто гостро збоїв не відчув.

Вихідні були відзначені технічними збоями в роботі сервісів іншої корпорації Microsoft. Втім, проблеми з поштовим сервісом Outlook.com, що належить редмондській компанії, почалися ще в четвер. У суботу Microsoft нарешті ліквідувала технічні проблеми, що стосуються роботи сервісу. Крім того, в п'ятницю ряд користувачів в США і Європі повідомили, що для них став недоступний сервіс віддаленого зберігання даних SkyDrive.

Під час збою в технічної підтримки Microsoft повідомляли, що сервіс вийшов з ладу через надмірно високе навантаження на кешуючу підсистему, що призвело до перевантаження мережі.