Французький автовиробник PSA Peugeot Citroen збільшив загальносвітові продажі автомобілів в I півріччі 2011 р. на 0,2% - до 1,86 млн (готові автомобілі та автомобілі в розібраному вигляді). При цьому продажі готових автомобілів виросли на 2,1% - до 1,652 млн, повідомляється в прес-релізі групи, передає РБК.
Частка PSA Peugeot Citroen на авторинку Європи в першій половині поточного року скоротилася до 13,9% в порівнянні з 14,2% в I півріччі 2010 р., що в компанії пояснюють комбінацією несприятливих ринкових чинників, таких як закінчення останніх програм з утилізації старих автомобілів, слабке зростання або зниження продажів на традиційно "своїх" для Peugeot і Citroen ринках Франції, Іспанії, Італії, а також перебої в поставках електронних компонентів з Японії.
У той же час Peugeot Citroen відзначає, що частка неєвропейських країн в структурі продажів групи продовжує збільшуватися: якщо в 2008 р. на ринки за межами Старого Світу припадало менше 30% продажів групи, то за підсумками I півріччя 2011 р. ця частка досягла 38% (рік тому - 35%). З 2015 р. концерн розраховує продавати за межами Європи 50% своїх машин.