Щодоби служба приймає до 360 дзвінків, на які бригади виїжджають протягом 5-40 хвилин у всі населені пункти області
За 2017 рік аварійно-диспетчерська служба газу "104" відпрацювала близько 39 тис. викликів споживачів Хмельниччини. Четверта частина аварійних заявок припадає на обласний центр. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Щодоби служба приймає до 360 дзвінків, на які бригади виїжджають протягом 5-40 хвилин у всі населені пункти області. В порівнянні з 2016 роком, кількість викликів у 2017 році зменшилась на 5,4%. Споживачів газу Хмельницької області обслуговує 80 аварійних бригад.
Функціонування аварійно-диспетчерської служби потребує стабільного та постійного матеріально-технічного забезпечення. В 2017 році витрати "Хмельницькгазу" на закупівлю лише паливно-мастильних матеріалів для АДС склали 0,9 млн гривень. В 2018 році ця стаття витрат зросла вже до 1,1 млн гривень.
"Минулого року на стабільне функціонування аварійної служби "104" ми витратили біля 6 млн, то цього року через здорожчання усіх складових та інфляцію необхідно вже 7,8 млн гривень", - говорить головний інженер Сергій Смолінський.
Через невідповідність тарифу, середня заробітна плата майже 400 працівників аварійно-диспетчерської служби ПАТ "Хмельницькгаз" складає всього 4,5 тис. гривень. При цьому, фахівці мають найвищі кваліфікаційні розряди, працюють цілодобово, без святкових та вихідних днів.
Крім того, аварійно-диспетчерська служба "Хмельницькгазу" експлуатує 20 спецавтомобілів, 6 з яких потребують негайної заміни. Тільки заміна цих автотранспортних засобів дозволила б компанії витрачати на пальне та обслуговування автопарку на майже 25 % менше коштів.