Промисловці під "Нафтогазом" вимагають відставки Коболєва
Промисловці під стінами "Нафтогазу України" вимагають, щоб керівник компанії Андрій Коболєв пішов у відставку. Про це повідомляють українські ЗМІ.
Причина акції, як наголосили її учасники, бездіяльність керівництва "Нафтогазу" після скасування державного замовлення на модернізацію вітчизняної ГТС. Проект повинні були реалізовувати Сумське НВО, "Зоря"-"Машпроект" та інші українські підприємства.
Серед гасел учасників акції: "Коболєва у відставку", "Коболєв зливає ГТС", "Віддайте чесно виграні замовлення", "Нафтогаз - ворог України" та інші. Протестувальники наголошують, що вийшли на пікет, оскільки саме сьогодні "Нафтогаз України" звітувати за рік своєї роботи, яку вони оцінюють негативно.
"Підсумки року роботи "Нафтогазу" виглядають наступним чином: практично розвалена Українська ГТС і виявляється протидія вітчизняному виробнику. Це загрожує безробіттям 20 тисячам робітників, а Коболєв тим часом виписав собі 13 млн. грн. премії. За завдані збитки державі він повинен піти у відставку", - підкреслив один з лідерів профспілок Іван Совгіра.
Протестувальники наголосили, що промисловці запропонували прем'єр-міністру Володимиру Гройсману та керівництву "Нафтогазу" компромісний варіант, який би влаштував усіх. Однак Коболєв відмовився підписати договори на реконструкцію ГТС зі сплатою авансу тільки на виробництво газоперекачувальних агрегатів та відстрочкою виконання будівельних робіт на 6 місяців.
"До липня наступного року має стати остаточно ясно: "Турецький потік" чи це знову ж чергова гра м'язами Росії перед світовим співтовариством. Якщо цей проект так і залишиться на папері, то ми (до того моменту виготовивши затребувані агрегати) почнемо повномасштабне виконання робіт згідно з укладеними договорами. Якщо "Турецький потік" все ж таки стане реальністю, то Сумське НВО здійснить тільки постачання ГПА. А вони досить уніфіковані для застосування на інших компресорних станціях української ГТС, які також потребують реконструкції", - запевнив генеральний директор СНВО Олексій Цимбал.
Як повідомляли ЗМІ, Коболєв відкинув цю пропозицію і оголосив повторний тендер. За словами пікетувальників, для проведення тендеру потрібно як мінімум рік, а така відстрочка ставить під загрозу енергетичну безпеку країни, так і існування вітчизняного машинобудування.
Нагадаємо, 7 грудня понад тисячі машинобудівників пікетували Кабмін і "Нафтогаз" з вимогою повернути держзамовлення українським підприємствам.
Раніше "Нафтогаз України" скасував проведені на початку листопада тендери на модернізацію трьох компресорних станцій - "Задніпровська", "Ананьїв" і "Південнобузька". Як заявив глава компанії Коболєв, причиною відмови від модернізації ГТС є нібито відсутність необхідності через можливий ризик введення РФ в експлуатацію "Турецького потоку".
Сума держзамовлення становить 4,13 млрд гривень. Головним підрядником виступило Сумське машинобудівне НВО. 30% робіт повинно було виконати миколаївське підприємство "Зоря" - "Машпроект". Також до виконання робіт у рамках замовлення повинні бути залучені ТОВ "Інтерпайп" (Дніпро), ПАТ "Дніпроспецсталь" (Запоріжжя), ТОВ "Укргазпромбуд" (Полтава) та ще 7 підприємств.