Проект будівництва ділянки метро на Троєщину в Києві буде розроблятися за кошти на покриття ризиків, - КМДА
Розробка окремого проекта будівництва ділянки лінії Київського метрополітену від дамби Русанівських садів до станції метро "Райдужна", що входить до складу проекту будівництва метро на Троєщину в Києві, буде здійснюватися за рахунок коштів на покриття ризиків, передбачених затвердженим кошторисом будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро в Києві. Відповідне розпорядження №1763 від 10 жовтня прийняла Київська міська державна адміністрація (КМДА).
Зазначимо, наприкінці вересня заступник голови КМДА Руслан Крамаренко заявив, що будівництво четвертої лінії метрополітену в Києві фінансуватиметься за кошти інвестора і позбавить місто необхідності позичати кошти.
Раніше в КМДА повідомляли, що інтерес до проекту виявляють українські і іноземні інвестори, наприклад, з Китаю та Кореї.
Як повідомлялось раніше, фінансова схема закриття будівництва метро на Троєщину буде готова до кінця 2012 р.
Читайте також: КМДА і "Зовнішекономбанк" домовилися про фінансування 4 гілки метрополітену на 12 млрд грн