Продуктова мережа "Амстор", що належить "Смарт-холдингу" Вадима Новинського, планує вийти на ринок невеликих магазинів.
Продуктова мережа "Амстор", що належить "Смарт-холдингу" Вадима Новинського (на фото), планує вийти на ринок невеликих магазинів. Про це заявив директор зі стратегічного планування компанії Сергій Мулярчук, пише "Комерсант-Україна".
У наступному році компанія, розвивала гіпермаркети, планує відкрити до п'яти "магазинів біля будинку".
"Пілотний магазин відкриється в Донецьку. Після цього ми маємо намір вийти на ринок Києва з вже відпрацьованою моделлю. Плануємо, що "магазини біля дому" будуть відкриватися в тих містах, де ми вже присутні",- повідомив Мулярчук.
Загальна площа торгових точок складе 200-500 кв. м. Сума інвестицій не розкривається.
У планах компанії в наступному році відкрити також від 5 до 15 супермаркетів.
Мережа "Амстор" була створена ще у 2003 р., об'єднує 29 магазинів формату "супермаркет" і "гіпермаркет" загальною площею понад 280 тис. кв. м в основному в центрі і на сході країни.
За даними дослідницької компанії GT Partners Ukraine у 2012 році оборот "Амстора" склав 3,7 млрд грн (у 2011 р., за даними компанії, оборот склав 3,4 млрд. грн). З осені 2009 р. основним власником мережі є "Смарт-холдинг" Вадима Новинського.