Найбільша мережа ресторанів в світі McDonald's оголосила про зниження продажів в магазинах, відкритих менше 13 місяців тому, на 1,8% в жовтні. Це перше місячне зниження продажів за дев'ять років, яке відбувається на тлі зниження трафіку, повідомляє телеканал "Росія 24".
Аналітики очікували зниження на 1,1%. У деяких містах продажі впали на 2,2%, що також значно гірше очікувань аналітиків, повідомляє Bloomberg.
Головний виконавчий директор компанії Дон Томпсон заявив, що компанія буде активно рекламувати своє меню в США, щоб залучити нових відвідувачів, а також буде виводити на ринок в 2013 р. нові продукти харчування. McDonald's отримує близько третини своєї виручки від ресторанів США.
Останній раз продажі компанії знижувалися в квітні 2003 р. На цьому тлі акції компанії втратили 2% до 85,13 дол. на закритті біржі в Нью-Йорку. Всього акції McDonald's знизилися на 15% в цьому році.
Конкуренти компанії активно рекламують свої нові продукти та міняють концепцію меню. "Burger King змінює меню і рекламу як божевільний, - сказав аналітик Telsey Advisory Group Пітер Салех - Burger King стає все більш агресивними. І Taco Bell використовує все більш агресивну рекламу".
У заяві McDonald's наголошується, що компанія зафіксувала в жовтні "слабкий споживчий попит і підвищення конкурентної боротьби". Салех вважає, що продажі компанії опиняться під ще більшим тиском в листопаді.
Продажі порівнянних ресторанів скоротилися на 2,2% в Європі і на 2,4% в АТР, Африці та на Близькому Сході. Продажі скоротилися і в Китаї, де компанія планує мати 2 тис. ресторанів до кінця наступного року. У Японії продажі впали на 7,2%. Показник продажів порівнянних ресторанів є ключовим показником для бізнесу, так як включає в себе тільки продажі ресторанів, які вийшли на максимальний обсяг продажів, а не знову відкриті.
Всього кількість ресторанів McDonald's становить 34 тис. по всьому світ.
Читайте також: Прибуток McDonald's за 9 місяців склав 4,068 млрд долл