Продажі Apple Watch у США обвалилися на 90%
Годинники колекції Edition користуються слабким попитом
Продажі смарт-годинників американської Apple Inc. - Apple Watch - впали на 90% порівняно з рівнем першого тижня після їх надходження на ринок. Про це повідомляє MarketWatch з посиланням на дані аналітичної компанії Slice Intelligence.
За даними Slice Intelligence, Apple вдається продати у США менше 20 тис. годинників на день, а в окремі дні продажі не перевищують 10 тис. штук на день.
Нагадаємо, протягом тижня після виходу Apple Watch на ринок 10 квітня компанія реалізувала 1,5 млн пристроїв, або в середньому 200 тис. Штук на день.
При цьому дві третини Apple Watch, проданих до теперішнього часу, - це годинник колекції Sport. Їхня ціна починається від 349 дол. і є найнижчою серед всіх моделей.
При цьому експерти зазначають, що годинники колекції Edition з корпусом із 18-каратного золота, вартість яких становить 10 тис. дол. і вище, користуються слабким попитом. За даними компанії, в цілому у США було продано менше 2 тис. таких годинників.
Як повідомлялося, Apple розпочала продажі Apple Watch у США, Великій Британії, Австралії, Канаді, Німеччині, Гонконгу, Китаї, Франції та Японії 24 квітня 2015 р. Із 26 червня продажі "розумних" годинників стартували ще в семи країнах: Італії, Мексиці, Сінгапурі , Південній Кореї, Іспанії, Швейцарії та на Тайвані.
Компанія Apple представила свій "розумний" годинник 9 березня. Новинка дозволить власникові розмовляти телефоном, не дістаючи iPhone з кишені, читати новини і слухати музику. Годинник також можна використовувати як навігатор і електронний гаманець у системі Apple Pay. Головною особливістю гаджета буде можливість отримувати інформацію про стан здоров'я людини.
Розумний годинник - перший принципово новий продукт Apple із 2010 року, коли компанія випустила iPad, і перший після смерті засновника Apple Стіва Джобса. Apple Watch випускаються у трьох серіях: Watch Sport (алюмінієвий корпус), Watch (нержавіюча сталь) та Watch Edition (18-каратне жовте або рожеве золото).