Сьогодні важко знайти виробника взуття, який би не чув про проект «ExpoShoes Online Україна». Це профільна онлайн виставка, яка стала гідною альтернативою оффлайн заходам, а також інтерактивний інструмент для учасників взуттєвого бізнесу. Він дозволяє не тільки безпечно вести ділові відносини, але і збільшувати ефективність роботи, завдяки вбудованим аналітичним системам.
Проект націлений на популяризацію і просування українського виробника не тільки на внутрішній, але і на зовнішні ринки. Ми поспілкувалися із засновником і розробником порталу, людиною, яка стоїть «біля керма» - Сергієм Гераскіним. Свого часу, зіткнувшись з труднощами у веденні взуттєвого бізнесу, не вистачало профільного рішення, яке б допомогло уникнути багатьох помилок. Сьогодні, проект виставки взуття Експошуз Онлайн Україна, виступає саме в цій ролі. А накопичений 19-ти річний досвід – це великий інтелектуальний капітал, без якого не можна обійтися і розробити жоден проект.
У зимовий сезон кінця 1999 року почалася реалізація жіночого взуття оптом від виробника. Це послужило стартом підприємницької справи, якому передувало знайомство з одним із власників взуттєвого цеху. Як з'ясувалося, робота з оптом – справа тонка і реалії того часу не викликали захоплення щодо якості товару. Яскравий приклад, історія з українською підробкою турецької підошви «Clio», популярної на той час. Оптові покупці, яким продавали продукцію на підробленої підошві, відмовлялися від подальших закупівель внаслідок масових повернень. Це поставило крапку на опті і змусило перекваліфікуватися на роздрібний продаж. В процесі з'явилася невелика торгова точка взуття, але суворі базарні умови і примірка «на картонці» у -20 ° і + 35 ° за 5 років досягла свого апогею.
2005-й підкинув шанс відкрити свій магазин взуття «EXPO». Так народилося ім'я «ExpoShoes» (Expo - виставка, Shoes - взуття), був куплений домен «exposhoes.com.ua», після чого був розроблений свій перший роздрібний інтернет-магазин взуття. Асортимент змінився на краще, коли знайшовся постачальник високоякісного турецького взуття «Marco Pini» (до слова, він вже майже 20 довгих років тримає свою марку і знаходиться в ТЦ «Городок», місто Київ). Через короткий час, завдяки співпраці з цією маркою, магазин вже увійшов в ТОП-10 улюблених клієнтами в своєму місті. Навіть криза 2008 року і різкий стрибок курсу валют не зупинили розвиток. Але необхідно було виходити на нові ринки збуту і підвищувати свою ефективність – робота в інтернеті ставала найбільш пріоритетною.
У кінці 2008-го року виникла ідея щодо створення ще одного сайту – міжнародного виставкового онлайн порталу з функціями соціальної мережі. Уже в 2010-му році проект був реалізований, були укладені перші угоди про співпрацю з міжнародними виставковими компаніями Мінська, Москви, а також однією з найбільших в Гонконзі (члена асоціації UFI), ми стали її медіа партнерами, нарівні з Alibaba. На порталі почали реєструватися представники бізнесу з різних країн і континентів. Мета полягала в тому, щоб вивести українського виробника на зовнішні ринки і познайомити міжнародних партнерів з продукцією «Made in UA». Але продовження розвитку ресурсу вимагало колосальних інвестицій, що призвело до тимчасової зупинки роботи порталу. Необхідно було створити більш простий і локальний проект, який би не вимагав таких витрат і врахував набутий досвід.
І ось настав момент істини для ідеї щодо реалізації виставки взуття онлайн для виробників, яка виношувалася з початку 2005 року. У 2011-му році інтернет-магазин був повністю перероблений, а стартовим капіталом стала виручка від продажу всієї продукції свого магазину. Весь товар був виставлений на сайті за ціною в 2 рази нижчою за закупівельну. На виручені гроші торгова точка трансформувалася в офіс, куди почали приїжджати виробники взуття, сумок і аксесуарів з усієї України, яким необхідна була не тільки консультація, але і популяризація в інтернеті. Розміщуючись на сайті, вони стали більш пізнавані і отримали перші оптові замовлення онлайн. Багато українських виробників знайшли вдалий старт, а в подальшому стрімкий розвиток свого бренду на ринку України. Нещодавно були підведені підсумки 2018 року за кількістю замовлень на сайті і хочеться відзначити наступний ТОП-10 :) українських торгових марок:
Pella – м. Кам'янське (раніше Дніпродзержинськ),
Pride – м. Харків
Denika – м. Харків
Cats – м. Київ
МіГіКо – м. Дніпро
Topas – м. Дніпро
Gloria – м. Дніпро
Sofistails – м. Дніпро
Wright – м. Харків
Cardellino – м. Дніпро
а також є інші фабрики взуття, які теж заявили про себе високою якістю продукції і надійною роботою, потрапивши в ТОП-20.
На сьогоднішній день, на порталі знаходиться близько 70-ти виробників з різних областей України. За час існування проекту проведено (за відкритою статистикою) замовлень на суму понад 120 млн. гривень, з огляду на середньорічну вартість продукції на момент замовлення. Політика ExpoShoes Online Україна передбачає боротьбу з неякісним контентом (фото, опис) – це, як показав досвід, значно збільшує показник продажів. Вносяться значні зусилля в поліпшення мобільної версії сайту, планується переклад на українську мову і багато іншого. Насправді, вдалося оптимізувати багато бізнес процесів і значно вдосконалити безпеку роботи на сайті.
Ми піклуємося про конфіденційність "чутливих даних" наших клієнтів. Всі замовлення проходять автоматизовану систему контролю і розподіляються на кожного виробника окремо, кожен з яких бачить свою повну інформацію. Додатково модерується фабрикою і/або адміністратором, де вказуються орієнтовні терміни виготовлення і стандартні побажання замовника.
Важливо відзначити, що весь товар і його параметри на сайті розміщує виключно виробник (без посередників), продукція відпускається зі складу підприємств, ціни завжди фабричні і актуальні на 100%, це закріплено правилами сайту. Розрахунки проводяться безпосередньо, що виключає наявність посередників, залишаючи одного підприємця, який вкладає кошти в розвиток свого бізнесу.
Періодично доводиться вдаватися до більш жорстких методів ведення роботи, аби забезпечити дотримання принципів підприємницької моралі й уникнути обману. Основне правило виставки, з метою мінімізації факторів ризику – проведення всіх замовлень користувачем, з їх фіксацією на сайті. Питання, які виникають в процесі роботи, вирішуються в повному обсязі. Деякі наші партнери як оптовики, так і фабрики, представляють себе і ведуть бізнес на майданчику вже більше 7 років, що ще раз показує рівень довіри до ресурсу.
Відвідати виставку взуття онлайн: https://exposhoes.com.ua