У Київському Центральному автовокзалі, приватизованому у березні минулого року, завершилася реконструкція. Залучення інвестицій дозволило відновити будівлю вперше за 60 років.
Про це пише РБК-Україна з посиланням на заяву заступника голови Офісу президента Кирила Тимошенка в Facebook.
"Поки столична влада не може дати ради із заторами та облаштуванням транспортної інфраструктури у Києві, центральна влада у партнерстві з приватними інвесторами налагоджує логістику пасажирських автобусних перевезень", - зазначив він.
Як пояснили у Міністерстві інфраструктури, пакет акцій "Київпассервісу" у березні 2020 року продали за 230 мільйонів гривень компанії "Бастіон-Груп". Разом з Центральним автовокзалом нові власники отримали ще 23 автостанції у Києві та області.
"Серед пріоритетів команди Міністерства інфраструктури – прозора робота автовокзалів України. Тут ми маємо бути регулятором і створювати якомога більш комфортні умови роботи для учасників ринку. А бізнес, своєю чергою, буде надавати якісні та комфортні послуги кінцевому споживачу", - наголосив голова Мінінфраструктури Олександр Кубраков.
За словами Тимошенка, у реконструкцію було вкладено близько 100 млн грн. Тут облаштували зали очікування, кімнату матері та дитини, каси з квитками на рейси офіційних перевізників, фудкорти, готель на 34 номери, а територію зробили повністю доступною для маломобільних груп населення.
Пасажиропотік оновленого автовокзалу розрахований на 7 тис пасажирів на день, рейси відправляються майже до всіх обласних центрів та сусідніх країн. Після модифікації вдвічі збільшилася кількість платформ, а квитки на рейси можна забронювати і викупити онлайн. З 1 жовтня доступ до перону відкриватиметься після зчитування QR-коду пасажирського квитка.
Разом з будівлею змінилася і філософія співпраці автостанції із перевізниками. На оновленому Центральному автовокзалі Києва працюватиме модель європейського зразка - плата за заїзд. При цьому перевізник віддаватиме 15% вартості квитка замість 30%, як було раніше.
"Якщо коротко, то приватизація Центрального автовокзалу Києва - показовий кейс того, як приватизація ключових, але абсолютно застарілих інфраструктурних об’єктів перетворює їх на ефективні транспортні вузли", - підкреслив Тимошенко.
Нагадаємо, раніше Кирило Тимошенко заявив, що у 2020 році приватизація держмайна дозволила залучити до держбюджету 2,5 млрд грн.
Як повідомлялося, раніше Тимошенко також заявляв, що всі об'єкти "Великого будівництва" в 2021 році будуть закінчені вчасно.