Банк в екстреному порядку підключив резервні канали зв'язку
У ніч з 13 на 14 травня в ПриватБанку сталася помилка зв'язку. Про це повідомляє прес-служба банку.
Як повідомляється, причиною збою стала аварія на магістральних каналах оператора зв'язку компанії "Київстар". Станом на 8 ранку 14 травня, в результаті проведених екстрених робіт вдалося відновити зв'язок і стабілізувати роботу платіжних сервісів.
"Сьогодні вранці фахівці ПриватБанку і компанії Київстар у екстреному режимі провели роботи з підключення резервних каналів зв'язку для забезпечення стабільності роботи сервісів банку через нічних аварій магістральних каналів зв'язку основного постачальника телекомунікаційних послуг. Як повідомили в ІТ-департаменті банку, аварії магістральних каналів зв'язку стали причиною тимчасових перебоїв роботи ряду сервісів ПриватБанку вночі 13 травня ", - йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, влітку минулого року Україна зазнала масштабної хакерської атаки, в результаті якої були збої в роботі державних органів та установ, а також банків, аеропортів та інших об'єктів.
Україна вважає Росію причетної до організації кібератак не тільки на нашу країну, але і по всьому світу.