У банку радять скористатися веб-версією "Приват24", поки мобільний додаток не працює
У роботі частині операцій в мобільному додатку "Приват24" стався технічний збій. Про це повідомляє прес-служба "ПриватБанку".
У прес-службі рекомендували скористатися повною веб-версією "Приват24" для проведення необхідних операцій. При чому веб-версією "Приват24" можна скористатися, в тому числі і з мобільного телефону.
"Наші фахівці докладають всі можливі зусилля для максимально швидкого відновлення роботи всіх версій сервісу", - додали в прес-службі.
Як повідомляло РБК-Україна, 23 квітня у роботі програми "Приват24" стався помилка. У службі підтримки планували відновити роботу до 16:00.
Нагадаємо, раніше державний "ПриватБанк" після консультацій з податковою службою та платіжними системами відмовився від обов'язкового друку чеків в POS-терміналах.
Зазначимо, загальна кількість операцій (безготівкових та отримання готівки) з використанням платіжних карток, емітованих українськими банками, за 2019 рік склало 5 057,3 млн, а їх обсяг - 3 576,7 млрд грн.