ПриватБанк запусти нову технологію, яка дозволяє спілкуватися з банком через мобільний додаток. Для цього потрібен лише інтернет.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на прес-службу банку.
"Послуга буде особливо корисною для клієнтів, які перебувають за кордоном або з інших причин не мають доступу до мобільного звʼязку українських операторів", - зазначили в банку.
Натисніть на "Профіль клієнта" (значок або фото в верхньому лівому куті екрану) - "Служба підтримки" - "Дзвінок через Приват24" для iOS або "Дзвінок у підтримку" для Android.
"Сервіс працює у тестовому режимі: перевіряємо його можливості, щоб зробити технологію ще зручнішою", - йдеться в повідомленні.
Термінові і важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.