Роботу всіх сервісів стабілізовано після аварії каналів зв’язку
"ПриватБанк" стабілізував роботу всіх сервісів після аварії каналів зв'язку, яка сталася близько півтори години тому. Про це повідомила керівник мережі регіональних прес-офісів банку Інна Музичук у Facebook.
У прес-службі зазначили, що усі операції з пластикових карт проводяться в штатному режимі, платежі клієнтів виконуються згідно з графіком.
"Усе вже в нормі, дякуємо за розуміння! ПриватБанк у найкоротші терміни стабілізував роботу всіх сервісів після аварії каналів зв'язку", - написала Музичук.
Вона додала, що фахівцям банку вдалося відновити стабільну роботу сервісів еквайрингу і роботу мережі банкоматів банку в повному обсязі протягом години.
Нагадаємо, у понеділок ввечері у "ПриватБанку" стався збій. У контактному центрі банку повідомили, що всі термінали і банкомати не працюють. Також не проводилися оплати в POS-терміналах "ПриватБанку", платежі "Приват24" і Liqpay.