Наглядова рада запропонує орієнтацію на роздрібний сегмент
ПАТ "ПриватБанк" може перейти на роздрібний сегмент з обмеженим присутністю в малих і середніх підприємствах. Про це повідомив голова наглядової ради "Приватбанку" Енгін Акчакоча, передає в інтерв'ю FinClub.
"Як ви помітили, запропоновані варіанти передбачають, що банк буде утримуватися від ринків, де виявився недостатньо кваліфікованим і в минулому вже допускав помилки, як в корпоративному сегменті. Наші радники дали "за" і "проти" кожного з варіантів. Ми вирішили, що запропонуємо орієнтацію на роздрібний сегмент з дуже обмеженим присутністю в малих і середніх підприємствах і тільки з виборчим присутністю в корпоративних банківських послугах", - розповів Акчакоча.
Також, відповідаючи на питання: "Яким ви бачите "ПриватБанк" через чотири роки", відповів, що мережа і штат будуть менше, ніж сьогодні, при цьому клієнтів буде більше, прибутковість стане набагато вище.
Крім того, глава ради підкреслив, що стратегія розроблялася спільно - McKinsey та ПриватБанком.
"Перший варіант - це розвинути банк до повномасштабного універсальному банку. Це один кінець спектру, а протилежний - це зберегти банк в якості лише платіжного агента. Між цими двома крайніми варіантами є різні пропозиції, які відрізняються настільки, наскільки банк хоче бути присутнім в сегменті малих і середніх підприємств (МСП), в корпоративному і роздрібному сегментах. Кожна стратегія передбачає різні пріоритети", - зазначив Акчакоча.
Нагадаємо, також він розповів, що ПАТ "ПриватБанк" приватизують в 2021 році.