У банку заявили, що фахівці повідомлені про проблему і займаються її усуненням
Додаток державного ПриватБанку "Приват24" не працює. Про це на своїй сторінці в соцмережі Facebook повідомив медіаюрист і блогер Клим Братковський.
Відзначимо, що в коментарі до публікації ПриватБанк приніс свої вибачення за доставлені незручності.
"Добрий день! Приносимо свої вибачення за доставлені незручності. Наші фахівці повідомлені про проблему і займаються її усуненням. Ще раз перепрошуємо за незручності", - відзначили в банку.
Нагадаємо, в липні ПриватБанк стабілізував роботу всіх сервісів після аварії каналів зв'язку. У прес-службі відзначали, що всі операції з пластикових карт проводяться у штатному режимі, платежі клієнтів виконуються згідно з графіком.
Як писало РБК-Україна, у держбанку повідомляли, що в ніч на 29 липня можливі збої у роботі ПриватБанку при проведенні деяких видів операцій через проведення чергового етапу регламентних робіт технічних комплексів і систем безпеки.
Агентство також повідомляло, що раніше ПриватБанк попереджав про нову схему шахрайства через "Приват24". Зокрема, фахівці кібербезпеки виявили новий вид шахрайства, при якому зловмисники використовують підроблені листи про "випадковий" переказ грошей. ПриватБанк застерігає клієнтів, щоб вони не відкривали такі повідомлення, навіть якщо пропозиції у таких електронних повідомленнях будуть дуже привабливими.