Проблему має вирішити спеціальна робоча група
Прийом на роботу державних службовців був зупинений через те, що немає порядку перевірок електронних декларацій, які вони зобов'язані подавати. Про це сьогодні на спільному засіданні комітетів ВРУ з питань запобігання та протидії корупції та з питань інформатизації та зв'язку заявила директор департаменту люстрації Міністерства юстиції Тетяна Козаченко, передає кореспондент РБК-Україна.
"Вже зараз є вимога всім державним службовцям здавати саме електронні декларації, особливо це стосується претендентів. На сьогоднішній момент, жодна особа прийняти на державну службу неможливо тому, що відсутній порядок проведення перевірки по електронній декларацією", - заявила Козаченко.
За словами Козаченка, таку перевірку, зокрема, і спецперевірку повинен проводити НАПК.
"Це майже всі державні чиновники кожного рівня до керівників відділів - їх не можна перевірити, не можна пройти спецперевірку, взагалі не можна призначити людину на державну службу", - додала Козаченко.
За її словами, крім того, для проходження обов'язкової люстрацийной перевірки необхідно вносити зміни в окремі підзаконні акти.
"Я звертаюся зараз, щоб організувати робочу групу з представниками НАПК, Міністерства юстиції, якщо потрібно, включити вас, комітет, тому, що інструмент є, а яким чином їм будуть користуватися, не описана", - сказала Козаченко.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в Єдиного держреєстру внесено перші електронні декларації.