Причиною зняття Державною адміністрацією залізничного транспорту України ("Укрзалізницею") з експлуатації потягів виробництва південнокорейської компанії Hyundai Rotem стала поломка одного з них.
Причиною зняття Державною адміністрацією залізничного транспорту України ("Укрзалізниця") з експлуатації потягів виробництва південнокорейської компанії Hyundai Rotem стала поломка одного з них. Про це повідомляє "Комерсант-Україна".
"Вона сталася з вини виробника" ,- повідомив перший заступник генерального директора "Укрзалізниці" Микола Сергієнко.
Згідно з повідомленням, масово виходити з ладу потяги Hyundai Rotem почали ще взимку 2012 року. Тоді це пояснювали впливом низьких температур, а також недоліком часу на випробування, проведені перед їх запуском на лінію. Поїзди випробовувалися на території України близько двох місяців, у той час як у Росії при запуску швидкісної залізничної лінії на випробування поїздів Skoda був виділений рік.
Голова комітету Верховної ради з питань транспорту і зв'язку Борис Колесніков вважає, що експлуатація поїздів класу "Інтерсіті+" в Україні залишає бажати кращого.
"Не можна використовувати один і той же підхід при експлуатації старих радянських поїздів і нових досягнень техніки",- заявив він виданню.
Експерт однієї з транспортних консалтингових компаній у розмові з "Комерсантом-Україна" нагадав, що "Укрзалізниця" вже давно має проблеми з технічним супроводом поїздів Hyundai Rotem.
"Південнокорейська компанія відмовляється проводити гарантійний ремонт потягів, вимагаючи оплати витрат експлуатантом",- зазначає експерт.
За його словами, зняття з ліній відразу всіх поїздів однієї моделі є крайнім заходом, оскільки "Укрзалізниця" розробила такий технічний регламент, за яким для проведення техобслуговування з лінії знімався тільки один потяг класу "Інтерсіті+", в той час як решта дев'ять продовжували ходити по маршрутах. Так що цього разу, ймовірно, була виявлена дійсно серйозна несправність",- сказав він виданню.
Нагадаємо, в Україні з 2012 року експлуатуються 10 поїздів виробництва компанії Hyundai Rotem загальною вартістю 307 млн дол. Всі вони перебувають у віданні держпідприємства "Українська залізнична швидкісна компанія" - дочірньої структури "Укрзалізниці". Поїзди курсували між Києвом і Львовом, Донецьком, Дніпропетровськом, Харковом, Тернополем, Запоріжжям, Хмельницьким, а також між Донецьком, Дніпропетровськом, Сімферополем і Харковом.