Прибуток Charlie Hebdo з теракту 7 січня склала 10 млн євро з урахуванням продажів нового числа, нових передплат на журнал і пожертвувань, повідомляє французька газета Le Figaro.
Тираж нового числа тижневика, що вийшов у середу, 14 січня, склав 5 млн примірників. Ціна друкованої версії - 3 євро. Якщо всі номери були розкуплені за середу, як про це повідомляли ЗМІ, виручка журналу склала 15 млн євро, а прибуток - 8 млн євро, порахував автор матеріалу.
Число передплатників журналу зросло із 7 тис. до 120 тис. осіб, багато з них зробили це, щоб підтримати журнал і висловити солідарність жертвам ісламістів. Крім того, 20 тис. примірників у сатиричного тижневика придбала авіакомпанія Air France. При цьому авіакомпанія сплатила повну вартість журналу, хоча, як правило, користується знижками при закупівлях преси.
Новий номер вийшов з карикатурою на пророка Мухаммеда на обкладинці. Під написом "Все прощено" (Tout est pardonné) на зеленому тлі передовиці зображений бородатий чоловік у білому одязі і чалмі. В руках він тримає табличку Je suis Charlie ("Я - Шарлі", - ред). Це - єдине в номері зображення пророка Мухаммеда. Крім нього, до номеру потрапила велика кількість карикатур на ісламських екстремістів.
Нагадаємо, відповідальність за теракти в Парижі взяв на себе лідер "Аль-Каїди" у Ємені.
За матеріалами: Le Figaro