Перешкоджання роботі "Краснодонвугілля" може призвести до повного закриття підприємства, - джерело
Перешкоджання роботі "Краснодонвугілля" може призвести до повного закриття підприємства. Про це повідомив співробітник ПАТ "Краснодонвугілля" (Луганська обл.), адміністративна будівля якого була захоплена особами, які брали участь у міському мітингу за федералізацію і референдум.
"Зараз стоїть загроза повної зупинки шахт, втрати робочих місць", - зазначає джерело на підприємстві.
На сьогоднішній день під адміністративною будівлею "Краснодонвугілля" протестує кілька сотень людей, що вимагають від керівництва підприємства підвищення заробітної плати шахтарям.
"Але з квітня фонд заробітної плати і так було збільшено на 9 млн грн у місяць. А тепер здійснення плану підвищення зарплати на "Краснодонвугіллі" під загрозою. За день простою підприємство втрачає 5,5 млн грн. При цьому за два дні простою збиток вже склав, за деякими підрахунками, 11 млн грн, тобто фактично втрачено місячне підвищення зарплати для всього колективу", - говорить джерело.
За оцінками експертів, з урахуванням низького попиту і невисоких цін на вугілля 2014 рік підприємство може закінчити зі збитком у розмірі близько 800 млн грн. З урахуванням простою ця сума тільки збільшиться. Згідно зі звітом підприємства, воно продає товарну продукцію на 2 млрд грн в рік. З цих коштів близько 1,5 млрд грн складає річний фонд заробітної плати з нарахуваннями та витрати на соціальну сферу. Решта йде у розвиток виробництва. "Якщо ці гроші просто "проїсти", то через рік нам взагалі не буде де працювати", - говорить співробітник "Краснодонвугілля".
ПАТ "Краснодонвугілля" займає друге місце серед найбільших в Україні компаній з видобутку коксівного вугілля. Основними споживачами продукції підприємства є коксохімічні підприємства групи "Метінвест": Авдіївський коксохімічний завод і коксохімічне виробництво меткомбінату "Азовсталь".
У 2013 році на всіх структурних підрозділах "Краснодонвугілля" було видобуто 5,46 млн т вугілля. В розвиток і підтримку поточних потужностей було інвестовано понад 419 млн грн. Значна частина цієї суми пішла на оснащення нових лав, оновлення прохідницького обладнання та впровадження нових технологій.