Популярні в США мережі ресторанів швидкого харчування McDonalds, General Mills і Subway, а також телеканали Nickelodeon і Cartoon Network виявилися втягнуті у великий скандал. Правозахисні організації звинувачують ці компанії в порушенні закону про захист приватного життя дітей, повідомляє "Росія-24" з посиланням на The New York Times.
Компанії звинувачують в незаконному зборі особистих даних дітей через сайти. Щоб грати в ігри і дивитися мультфільми в Інтернеті, потрібно повідомити про себе інформацію, яку за законом не можна вимагати від дітей молодше 13 років без згоди батьків.
Крім того, обурення правозахисників викликала опція "запросити друга" в онлайн-іграх: через неї діти розголошують адреси електронної пошти своїх знайомих без їх згоди і згоди їх батьків. Також обвинувачам не подобається те, що маленьким користувачам пропонують завантажувати на сайт свої фотографії і відстежують їх переміщення в Інтернеті за допомогою спеціальних кодів.
Нагадаємо, в березні ц.р. корпорація Google заявила про те, що змінює політику конфіденційності, оптимізуючи її по всьому діапазону своїх численних продуктів. В рамках оголошених реформ компанія обіцяє зробити результати пошуку "по-справжньому персональними". Ряд експертів висловили побоювання, що нова політика конфіденційності Google може не відповідати європейським законам про недоторканність особистого життя.