Після рекордно низького значення на початку року, у II кварталі індекс виріс на 7 пунктів
Індекс споживчої довіри виріс на 7 пунктів в Україні в II кварталі 2015 р. Про це повідомляє прес-служба компанії Nielsen.
У I кварталі цього року, за даними Nielsen, даний індекс в Україні був на рівні 41 пункту, тоді як у квітні - червні піднявся до 48 пунктів. Для порівняння в Європі споживча довіра за звітний період досягла найвищої позначки з 2010 р. - 79 пунктів.
У II кварталі, 64% українців відзначило, що планує економити на купівлі одягу, 58% будуть намагатися економити на газі та електроенергії, 50% скоротять витрати на відпустку, 54% готові переключатися на більш дешеві продовольчі бренди. Для порівняння, під час попередньої кризи 2009 р. на більш дешеві продовольчі бренди готове перейти було лише 29%.
За даними дослідження, найбільше українців наразі турбує війна (56% опитаних) та економічна ситуація в країні (26%). Багато також переживають про підвищення цін на комунальні послуги (25%) і споживчі товари (19%).
Фото: Індекс споживчої довіри Nielsen
Нагадаємо, за даними Держстату, базова інфляція в Україні в червні сповільнилася до 0,4%.