Кожному пасажиру планується виплатити компенсацію в розмірі від 225 до 540 фунтів стерлінгів
Втрати найбільшої британської авіакомпанії British Airways внаслідок збою у комп'ютерній системі Sky можуть скласти більше 150 млн фунтів стерлінгів (190 млн доларів) з урахуванням виплати кожному пасажиру компенсації у розмірі від 225 до 540 фунтів стерлінгів. Про це передає газета The Times, посилаючись на експертів.
Відзначається, що через глобальний збій у роботі комп'ютерної системи в минулі вихідні авіакомпанія скасувала або відклала понад 1 тисячу рейсів. У British Airways запевнили, що 29 травня авіаперевізник повністю виконає графік магістральних польотів і "дуже значну частину польотів малої протяжності".
Нагадаємо, авіакомпанія British Airways 27 травня 2017 року скасувала всі рейси з лондонських аеропортів Хітроу та Гетвік через "системну помилку". Пасажирам рекомендували не приїжджати в аеропорти через "надзвичайні пробки" в терміналах.
Генеральний директор авіакомпанії British Airways Алекс Круз назвав причиною масштабного комп'ютерного збою мереж компанії, через який 27 травня були скасовані всі рейси перевізника з двох лондонських аеропортів, "проблему з подачею електроенергії". Він зазначив, що "немає ніяких доказів, що це могла бути хакерська атака".