Петро Порошенко, будучи кандидатом у Президенти України, витратив на передвиборну кампанію 96 млн 475,2 тис. грн.
Петро Порошенко, будучи кандидатом у Президенти України, витратив на передвиборну кампанію 96 млн 475,2 тис. грн. Про це йдеться у звіті про використання коштів виборчого фонду кандидата на пост Президента України Порошенка, опублікованому в газеті "Голос України".
На виготовлення матеріалів перевиборчої агітації Порошенко витратив 4 млн 029,4 тис. грн, на використання засобів масової інформації - 82 млн 379 тис. грн; на інші послуги, пов'язані з передвиборчою агітацією - 215,1 тис. грн; та на іншу передвиборчу агітацію - 9 млн 851,5 тис. грн.
Нагадаємо, на виборах Президента України, які відбулися 25 травня 2014 р., за Порошенка проголосували 9 млн 857 тис. 308 виборців (або 54,70%). Таким чином, на кожен отриманий Порошенком голос довелося по 9 грн 70 коп. з витрачених ним на вибори 96,4 млн грн.