Популярність онлайн-сервісів "Вінницягазу" зросла наполовину
Фахівці компанії доступні цілодобово і в ньому зручно проглядати історію листування з фахівцями Контакт-центру
З 1 по 5 листопада 2017 року, за допомогою дистанційних способів свої показання лічильника газу передали 31 тис. 260 споживачів у Вінницькій області. Це на 50% більше ніж за аналогічний період минулого року. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Клієнти "Вінницягазу" використовують онлайн-сервіси компанії дедалі більше. В цьому році кількість активних користувачів зросла наполовину. Якщо в листопаді 2016 року допомогою віддалених сервісів показання передали 20,6 тис. споживачів, то за аналогічний період поточного року вже більше 31 тис.
"Все більше вінничан обирає для себе дистанційний спосіб передачі показань лічильника газу. Це доступно, швидко та без черг. А таке збільшення кількості осіб, що скористалися дистанційними способами передачі показань лічильника, пряме тому підтвердження", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Вінницягаз" Алла Гнатюк.
Також клієнти "Вінницягазу" активно взаємодіють і через інші канали. Найчастіше споживачі звертаються за консультаціями телефоном. З початку року Контакт-центр "Вінницягазу" отримав 511 тис. 313 дзвінків. Ще 51 тис. 488 разів клієнти скористалися цілодобовим голосовим меню (IVR).
Споживачі "Вінницягазу" також отримують консультації через власні Особисті кабінети. Фахівці компанії доступні цілодобово і в ньому зручно проглядати історію листування з фахівцями Контакт-центру. Через цей канал з початку року було надано 5906 консультацій.
Також в особистому кабінеті на сайті 104.ua доступна опція зворотного дзвінка – Callback, якою вже встигли скористатись біля 1077 абонентів. А ще 2540 разів клієнти звертались по інформацію через електронну пошту.
Нагадаємо, що клієнти ПАТ "Вінницягаз" мають змогу скористатися іншими зручними способами передачі показань приладів обліку газу.