Впровадження такої системи в 50 тисячах магазинів країни може обійтися в 46 млн доларів
Уряд Японії домовився про співпрацю з п'ятьма найбільшими операторами мереж супермаркетів (Seven & I Holdings, Lawson, Ministop, FamilyMart Uny Holdings і East Japan Railway) про спільну розробку системи автоматичних магазинів без продавців до 2025 року. Про це передає видання Nikkei Asian Review.
Відзначається, що нова система дозволить не пробивати штрих-код кожного товару окремо, а зчитувати інформацію продуктів у кошику покупця одночасно з допомогою спеціальних чіпів. Впровадження такої системи в 50 тисячах магазинів країни може обійтися в 46 млн доларів.
Підкреслюється, що в чіпах буде міститися інформація про дату і місце виготовлення продукту, а також про дату закінчення терміну придатності. Інформація може бути переглянута віддалено, що дозволить виробникам перевіряти стан продукції для коригування планів продажів і виробництва. Також інформація буде доступна і покупцям. Вартість одного чіпа обійдеться в 10 ієн (0,09 долара).
Відзначимо, що Міністерство економіки, торгівлі і промисловості Японії прийняло рішення надати підтримку виробникам для масового випуску таких чіпів. Саме впровадження автоматичних магазинів пов'язано з нестачею продавців в Японії.
Нагадаємо, влітку 2016 року японська корпорація NEC тестувала послуги безконтактних платежів за допомогою технології розпізнавання осіб для ідентифікації споживачів.