Політолог: Резніченко зробив ставку на ефективність, а не на піар
Валентин Резніченко зробив ставку на ефективність, а не на піар. Так оцінив підсумки 6-місячної діяльності голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації політолог Володимир Фесенко.
"За півроку роботи Валентин Резніченко налагодив в області ефективну машину державного управління. У той же час він зберіг рівновіддаленість у відносинах з місцевими політичними та фінансовими групами", - сказав Фесенко.
За його словами, на момент призначення і зараз найбільш впливовими в області залишаються бізнес-групи, пов'язані з Ігорем Коломойським і Олександром Вілкулом. Обидві мають непрості відносини з Президентом, тому перед головою ОДА стояли серйозні завдання, що вимагають дипломатичних талантів. За словами політолога, в такій обстановці навіть відсутність публічних скандалів можна було б вважати успіхом.
"Судячи з результатів та рейтингами, Валентин Резніченко зміг поставити себе "над сутичкою", і переконати політичних антагоністів працювати спільно на благо регіону, встановивши прозорі і зрозумілі правила співіснування", - підкреслив Фесенко.
Він зазначив, що на відміну від постійно присутніх на центральних телешоу "піар-губернаторів", судячи з повідомлень в ЗМІ, дніпропетровський керівник проводить більше часу в районах на зустрічах з громадянами і службовцями. Таким чином державна машина працює керовано на всіх рівнях, а жителі бачать владу на особистих зустрічах, а не тільки по телевізору. В нинішніх умовах успішною стає тактика "дрібних успіхів" - реальний запуск прозорих держзакупівель на місцевому рівні, ефективна робота з волонтерами, розширення переліку онлайн-послуг для населення.
"Судячи з усього, найближчим часом в країні для роботи на основних відповідальних посадах все більше будуть затребувані саме технократи", - прогнозує експерт.
Валентин Резніченко був призначений на посаду голови Дніпропетровської облдержадміністрації 26 березня 2015 року.