Покупці в США витратили в минулу "чорну п'ятницю" на 1,2% менше, ніж в 2011 р. - 11,2 млрд дол
Покупці в США витратили в минулу "чорну п'ятницю" 23 листопада 2012 р. 11,2 млрд дол. Про це свідчать дані аналітичної компанії ShopperTrack, передає Associated Press. Зазначимо, що в 2011 р. витрати покупців на покупки були вище, ніж в цьому році, і досягали 11,4 млрд дол.
Експерти вважають, що результати 2012 р. поступаються 2011 р. через наплив покупців у магазини пізно увечері 22 листопада 2012 р. - у День подяки. Найбільші мережеві магазини США - Sears, Target і Wal-Mart - відкрили торговельні зали для розпродажу в 20:00.
За оцінками компанії IBM, продажі через Інтернет в День подяки (22 листопада 2012 р.) виросли на 17,4%, а в "чорну п'ятницю" (23 листопада 2012 р.), яка послідувала за святом, на 20,7% порівняно з показниками 2011 р.
Читайте також: Китайці за добу в ході масових розпродажів в Інтернеті витратили 3 млрд дол