Сьогодні найбільш затребувані однокімнатні та двокімнатні квартири.На сьогоднішній день зниження купівельного попиту призводить до звуження ринку. Ті, хто раніше замислювався про придбання трикімнатної квартири, в умовах невизначеності, готові придбати двокімнатну, з двокімнатної перейти до «одиничці». Тому традиційно на ринку домінує попит на однокімнатні квартири, за ними йдуть двокімнатні. Про це повідомив Дмитро Васильєв, головний архітектор проектної групи «Архиматика».
Сьогодні найбільш затребувані однокімнатні та двокімнатні квартири.
На сьогоднішній день зниження купівельного попиту призводить до звуження ринку. Ті, хто раніше замислювався про придбання трикімнатної квартири, в умовах невизначеності, готові придбати двокімнатну, з двокімнатної перейти до «одиничці». Тому традиційно на ринку домінує попит на однокімнатні квартири, за ними йдуть двокімнатні. Про це повідомив Дмитро Васильєв, головний архітектор проектної групи «Архиматика».
Сьогодні в структурі попиту квартир чітко намітився попит на планування нового формату. Кухня як окреме приміщення поступово втрачає свою популярність. Попит на окрему кухню характерний в основному для покупців старшої вікової групи, в той час як молодь і молоді родини віддають перевагу об'єднанню гостьовий і кухонної зони, тим самим отримуючи додаткову спальню в квартирі тієї ж площі. Це легко помітити на плануванні однокімнатних квартир площею 38-45 кв. м: радянський тип планування - кухня (8-12 кв. м) + загальна кімната (15-18 кв. м) - змінюється на планування нового покоління кухня-вітальня (18-20 кв. м )+ спальня (10-14 кв. м). Такий тип планування одне основна перевага - можливість отримати загальну і інтимну зону, що в радянських квартирах неможливо. У двокімнатних квартирах 60-65 кв. м тенденція та ж - дві спальні і вітальня з кухнею-нішею.
«Раніше стандартний тип квартири передбачав створення окремої кухні, але переваги покупців свідчать про те, що їм цікавіше придбати житло з невеликою спальнею та просторою кухнею-вітальнею, оскільки саме в цій зоні сім'я проводить найбільше часу, користуючись і місцем відпочинку і кухнею одночасно», - говорить архітектор.
Що стосується планувань, які сьогодні цікаві покупцям, то в економ-класі це :
1-кімнатні - 35-45 кв. м
2-кімнатні - 55-65 кв. м
3-кімнатні - 75-85 кв. м
Бізнес-класі:
1-кімнатні - 40-48 кв. м
2-кімнатні - 60-80 кв. м
3-кімнатні - 90-110 кв. м
В будинках преміум-класу:
1-кімнатні - 50-60 кв. м
2-кімнатні - 70-85 кв. м
3-кімнатні - 100-130 кв. м
«У моді зараз також різноманітність, чим більше варіантів планувань забудовник пропонує покупцеві, тим швидше він продає об'єкт. А при виборі квартир покупець вже дивиться не тільки планування, але і на середу створену проектом навколо будівлі», - зазначає Д. Васильєв.
Він також додав, що у відповідності зі структурою попиту в житлових комплексах економ-класу забудовники закладають від 40 до 55 % однокімнатних квартир, частина, що залишилася, розподіляється між дво - і трикімнатними квартирами. Однак для бізнес-класу пропорція двох і трикімнатних квартир зростає і в сумі вони становлять до 75% від загальної кількості.
Джерело: domik.ua