Прикордонники запустили чат-бот для інформування про умови перетину кордону
Чат-бот працює у тестовому режимі
Державна прикордонна служба запускає чат-бот, який надаватиме інформацію про зміни умов перетину кордону. Зараз він працює у тестовому режимі.
Про це повідомляє прес-служба ДПСУ.
Наголошується, що епідемічна ситуація у країні постійно змінюється, тож Кабінет міністрів змушений повсякчас вносити зміни до правил перетинання кордонів, переліків карантинних обмежень, гармонізувати протиепідемічні заходи зі схожими у сусідніх країнах.
"Новим кроком Державної прикордонної служби України у вирішенні питання доступу громадян до актуальної інформації стосовно правил перетинання державного кордону в умовах чергових карантинних обмежень став запуск на офіційному веб-сайті ДПСУ кнопки чат-бота", - вказано у повідомленні.
Так, опрацювавши десятки тисяч дзвінків на телефон служби "Довіра", фахівці у сфері комунікацій виокремили найчастіші запитання та акумулювали відповіді на них у діалогових ланцюжках віртуального робота.
Зазначається, що за минулий місяць оператори гарячої лінії Держприкордонслужби опрацювали майже 30 тисяч телефонних дзвінків. З них 90% стосувалися питань по перетину держкордону в умовах карантину.
"Звертаємо Вашу увагу, що наразі чат-бот працює у тестовому режимі, тож якщо Вам не вдалося отримати відповідь на Ваше запитання - сповістіть нас про це, прокоментувавши Вашу ситуацію просто під цією публікацією - у полі "розмістити коментар", - закликали у ДПСУ.
Як писало РБК-Україна, з 3 серпня в Україні набув чинності зональний карантин, згідно якого проїзд через адмінкордон з "червоної" зони дозволено лише на власному автомобілі.