Підписання угоди про асоціацію та створення зони вільної торгівлі з ЄС однозначно спричинить за собою зростання безробіття; зростання цін; крах економіки України; втрату нашою країною державного суверенітету. Про це у своєму блозі пише лідер громадського руху "Український вибір" Віктор Медведчук.
"Єврокомісар Фюле (12 жовтня) на круглому столі у ВР заявив, що режим вільної торгівлі з ЄС дасть українській економіці щорічно 6% приросту. Ця цифра нібито отримана на основі "оціночного дослідження". Я дозволю собі нагадати, що нещодавно шведський міністр і англійський посол називали іншу цифру - 12%. Мене вже не дивують подібні маячні запевнення адептів євросоюзівського "Drang nach Osten". Цікаво, чому ніхто з українських політиків не запитає їх: "Як?". У чому причина? У тому, що євробюрократи трошки схаменулися і вирішили обманювати не настільки безсоромно? Навряд чи. Мені здається, що все простіше: цифри називаються "зі стелі", а тому сказати чи шість або дванадцять, або вже все шістдесят (щоб солідніше було) - яка, власне, різниця?", - пише Медведчук.
Це свідчить про те, що європейський чиновник явно невисокої думки про інтелектуальний рівень української аудиторії. Достатньо авторитету ЄС, який проводить якісь там дослідження і обіцяє зростання ВВП не менше 6% на рік. Нагадує рекламний трюк: "Наш порошок відпирає чистіше на 34%".
Всім зрозуміло, навіщо це потрібно запеклим кар'єристам, окупував брюссельські коридори: відрапортувати про власні успіхи у справі європейської інтеграції, при цьому не визнаючи навіть гіпотетичної можливості включення України до складу ЄС у найближчому майбутньому. Але віддають наші власні влади собі звіт в тому, що вони не нагодують довірливий народ України дутими цифрами Більдта і Фюле, коли завтра почнуть закриватися залишилися без російських замовлень українські підприємства, а європейські ринки насправді приоткроются для нас лише на вузеньку щілинку? Адже вже сьогодні першокласний Крюківський вагонобудівний завод на Полтавщині змушений звільнити 500 своїх співробітників, і це лише перша ціна за невгамовний евроидиотизм української еліти.
Така безсоромна й цинічна "торгівля повітрям" не заслуговує ні найменшого обговорення. Але пояснює, навіщо Євросоюзу знадобилися подібні дослідження маркетологів, які, на відміну від економічних розрахунків, на ділі активно проводяться. Адже йдеться про "просування бренду". І його "розкрутка" йде за тим же законам, що і реклама прального порошку. Продавцеві потрібно постійно тримати руку на пульсі, для цього і проводиться вивчення ринку. По суті, продається не товар (Угоду про асоціацію), а спосіб життя (європейське благополуччя). Головне, щоб покупець не думав про якість товару.