На підпис Зеленському передали закон про визначення поняття "порівняльна реклама"
Законопроект повинен гармонізувати вітчизняне законодавство у сфері порівняльної реклами з правом ЄС
На підпис президентові Володимиру Зеленському передали законопроект №0953 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо гармонізації законодавства в сфері порівняльної реклами з правом Європейського союзу)", яким визначається поняття "порівняльна реклама". Про це свідчить інформація на сайті Верховної ради.
Останній етап проходження документа - переданий на підпис президенту. Документ у понеділок, 25 листопада, підписав спікер ВР Дмитро Разумков.
Законом передбачається гармонізація вітчизняного законодавства у сфері порівняльної реклами з правом Євросоюзу і визначення законодавчих умов використання порівняльної реклами, а, отже, і опосередковане підвищення ефективності національної системи захисту прав споживачів, приведення її у відповідність до вимог ЄС.
Визначається, що порівняльна реклама - реклама, яка містить порівняння з іншими особами та/або товарами (діяльністю) іншої особи.
Згідно з документом, така реклама не повинна також дискредитувати якість однорідних (подібних) товарів інших виробників і продавців або дискредитувати діяльність інших осіб; не повинна дискредитувати репутацію торгових марок, комерційних (фірмових) найменувань, інші особливості конкурентів або місць походження товарів.
Відзначимо, даний проект закону в другому читанні Рада прийняла 12 листопада.
Нагадаємо, в листопаді 2018-го Верховна рада 8 скликання прийняла за основу в першому читанні законопроект №8515 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо гармонізації законодавства в сфері порівняльної реклами з правом Європейського союзу)", за документ проголосували 231 нардеп.
Як писало РБК-Україна, Верховній раді України пропонували прийняти законопроект №8522 "Про внесення змін до закону "Про рекламу" (щодо мови реклами)". Парламенту пропонують визначити мовою реклами українську.