Під приводом підвищення акцизів можуть запровадити обов'язкове маркування палива, - експерт
Брендові мережі АЗС, які сумлінно платять податки і відповідально ставляться до якості своєї продукції, не боятимуться обов'язкового маркування підакцизних нафтопродуктів, яка може бути введена "під шумок істерії з підвищенням акцизів". Таку думку озвучив експерт з енергетичних питань Валентин Землянський.
"Ця ідея не нова. Сумлінні відомі бренди будуть боротися за споживача, за репутацію. Для них маркування нічого не варто. Вони як поставляли якісне паливо, так і будуть постачати", - констатував експерт.
Землянський також зазначив необхідність посилення держконтролю за якістю нафтопродуктів на АЗС.
"На сьогодні держава практично не контролює якість продукції, яка присутня на ринку. Та частина, яка підпадає під контроль, - це мізер. Споживачам залишається покладатися тільки на сумлінність продавців", - зазначив експерт.
Разом з тим за словами фахівця, для максимально ефективного стимулювання процесів "детінізації" ринку держава повинна приймати системні заходи і задіяти для цього ряд відомств.
"Без цього вирішити як питання легальності поставок нафтопродуктів, так і якості нафтопродуктів буде достатньо важко", - зазначив експерт.
Як повідомлялося, в уряді розробляють ідею введення маркування палива. Різним міністерствам був розісланий для узгодження проект наказу про створення робочої групи з проведення в 2014 р. пілотного проекту маркування палива на базі А-95.