Інтернет-користувачі підривають економіку мережі. Судячи за даними, зібраними компанією PageFair, 22,7% заходять на сайти використовують засоби блокування реклами, зменшуючи виручку сайтів.
Інтернет-користувачі підривають економіку мережі. Судячи за даними, зібраними компанією PageFair, 22,7% заходять на сайти використовують засоби блокування реклами, зменшуючи виручку сайтів, повідомляє телеканал "Росія 24".
Розробник сервісу для боротьби з цим явищем підрахував, що ця практика найбільш поширена у відвідувачів ігрових форумів і сайтів, присвячених високим технологіям. 30% з них вдаються до допомоги спеціальних програм, щоб заощадити місце на екрані і власну увагу.
Іноді ініціатива виходить від провайдера. Наприклад, в лютому другий за розміром абонентської бази провайдер Франції Free почав автоматично блокувати рекламу, що видається через систему Adsense від Google.
За статистикою Google Trends кількість пошукових запитів зі словом "adblock" останній рік подвоїлася. Найпопулярніше розширення для блокування реклами, AdBlock Plus, випускається з 2002 року. Воно існує у версіях для Firefox, Chrome, Opera і Safari, а також, під Android і iOS, причому, входить в списки найбільш популярних розширень на кожній платформі.
Втрачений прибуток у кінцевому підсумку для сайту з 9 млн відвідувачів на рік може становити до 100 тис. дол.
PageFair заробляє на проблемі технічно просунутих користувачів і тому схильна перебільшувати гостроту проблеми. Наприклад, згідно зі звітом компанії Clarity Ray блокувалося тільки 8,48% показів реклами для користувачів з Росії.