По телевізору в якості реклами показали прах любителя фастфуду. Власник ресторану "Серцевий напад", що прославився завдяки своєму незвичайному підходу до клієнтів, придумав, як відвадити людей від фастфуду: він продемонстрував в прямому ефірі прах любителя швидкого харчування.
По телевізору в якості реклами показали прах любителя фастфуду. Власник ресторану "Серцевий напад", що прославився завдяки своєму незвичайному підходу до клієнтів, придумав, як відвадити людей від фастфуду: він продемонстрував в прямому ефірі прах любителя швидкого харчування. Про це повідомляє Daily Mail.
Господар ресторанів "Серцевий напад" - Джон Бассо (на фото) - розповів про новий метод, який, як він вважає, переконає американців відмовитися від щоденного поглинання фастфуду. Бассо зібрав прах мертвого клієнта, що раніше був завсідником його закладу.
"Я, ймовірно, єдиний ресторатор у всьому світі, який безкомпромісно говорить вам: моя їжа не принесе ніякої користі, вона уб'є вас, тому тримаєтеся подалі від такого харчування", - говорить власник "Серцевого нападу" в прямому ефірі телевізійного каналу BloombergTV.
Потім Бассо дістає прозорий пластиковий мішок з порошкоподібною речовиною і продовжує свою розповідь: "Тут (у пакеті) знаходяться кремовані останки того, хто помер в моєму ресторані. Так, він помер від серцевого нападу в моєму закладі, і я поставив на стіл сумку з його прахом. Мені шкода, що в Burger King і в Mcdonald's відбуватиметься те ж саме".