За неофіційними даними, Nokia знижує ціни на смартфони на 15% з метою утримати частку на ринку
Найбільший у світі постачальник смартфонів - фінська Nokia - знижує ціни на свою продукцію в Європі в прагненні уповільнити скорочення ринкової частки. Як повідомили галузеві джерела, зниження цін торкнулося практично всієї лінії смартфонів Nokia, причому найбільш радикальні скорочення (близько 15%) припали на флагманську модель N8, мультимедійний апарат C7 і орієнтований на ділову аудиторію смартфон E6, передає РБК.
"В середньому по кожній моделі зниження ціни не дуже велике, але такої широти - по всьому портфелю - не було вже дуже і дуже давно", - наводить Reuters слова одного з джерел, що працює в європейській телекомунікаційній галузі.
У прес-службі Nokia відзначили, що зниження цін на продукцію є "звичайною практикою". Однак ринок сприйняв інформацію про зниження цін як ще одне свідчення труднощів Nokia, яка стрімко втрачає частку на ринку смартфонів. Акції Nokia на біржі в Гельсінкі подешевшали з початку дня на 2% до 17:30 за київським часом.
За даними аналітичної компанії Gartner, частка Nokia на світовому ринку смартфонів у I кварталі 2011 р. впала до 25,5% в порівнянні з 39% в I кварталі 2010 р. Минулого місяця японський банк Nomura висловив думку, що вже в 2011 р. Nokia поступиться лідерством в цьому сегменті мобільних пристроїв південнокорейській Samsung. Фінський вендор, за прогнозом Nomura, може відкотитися на третє місце, пропустивши вперед ще й американську Apple.