Пивоварський наполягає на приватизації стивідорних компаній
Концесія може бути також цікавим інструментом
Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський наполягає на приватизації стивідорних компаній. Про це Пивоварський заявив сьогодні на брифінгу, передає кореспондент РБК-Україна.
"Буду презентувати (на зустрічі у Вашингтоні) декілька ідей. Я вже багато разів говорив про те, що стивідорні компанії повинні бути приватизовані, у випадку створення нових портів, найкращий інструмент є концесія, якщо будується з нуля якийсь порт, але у будь-якому випадку концесія може бути також цікавим інструментом для існуючих стивідорів, але та законодавча база, яка регулює концесію, сьогодні не має найкращих елементів світової практики і, на скільки я знаю, Фонд держмайна зараз працює над тим, щоб розробити законодавство щодо концесій, щоби привести його до найкращих світових практик , але я своє бачення не змінив щодо стивідорних компаній - вони повинні бути приватизовані", - заявив Пивоварський.
Зазначимо, що під стивідорними роботами розуміють операції щодо навантаження у трюми судна/розвантаження з трюмів судна, а також раціональне розміщення вантажу й укладання вантажу з метою забезпечити їх збереження, безпеку й морехідність судна.
В широкому розумінні - поняття "стивідорні роботи" крім вантажних робіт на судні охоплює всі інші операції з вантажами на березі, включаючи складські операції, навантаження/розвантаження залізничних контейнерів, сортировку вантажу тощо.
Більшість портів виконує увесь комплекс стивідорних робіт, однак можливою є їх спеціалізація по виконанню стивідорних та термінальних операцій.
Нагадаємо, ФДМУ виключає участь російських компаній у приватизації держпідприємств.