ПІБ вирішив відмовитися від неприбуткових послуг для фізичних осіб на користь найбільш затребуваних
ПАТ "Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банк" ("Промінвестбанк") у рамках модернізації свого роздрібного бізнесу вирішив відмовитися від неприбуткових послуг для фізичних осіб на користь найбільш затребуваних клієнтами. Про це повідомила прес-служба банку.
Коментуючи питання про припинення обслуговування грошових переказів приватних осіб за допомогою платіжних систем Contact, Western Union, MoneyGram, директор департаменту роздрібного бізнесу "Промінвестбанку" Андрій Карякін підкреслив, що потреби клієнтів знаходяться у фокусі уваги роздрібного напряму банку і саме вони визначають пропозицію.
"Банківська роздріб - одне з нових стратегічних напрямків "Промінвестбанку". "Промінвестбанк" постійно аналізує потреби клієнтів і пропонує їм не стільки продуктів, скільки актуальні для них фінансові рішення", - заявив Карякін.
Згідно з повідомленням, незважаючи на припинення обслуговування грошових переказів, "Промінвестбанк" продовжує активно розширювати набір продуктів і послуг для фізичних осіб. Крім розширення асортименту продуктів і послуг для приватних клієнтів, реалізація концепції розвитку роздрібного бізнесу "Промінвестбанку" передбачає також впровадження високоефективних і витратні операційних процесів, сучасних аналітичних та IT-платформ, модернізацію існуючої інфраструктури, підвищення якості обслуговування.
Чистий прибуток ПІБ в 2011 р. склав 29,9 млн грн проти збитків у 844,98 млн грн роком раніше. 97,8% банку належить російському "Внешекономбанку".