Peugeot збільшила світові продажі автомобілів у 2010 р. на 16,3% - до 2,142 млн шт
Peugeot в 2010 р. збільшила світові продажі автомобілів (включаючи машинокомплекти) в порівнянні з 2009 р. на 16,3% - до 2 млн 142 тис. шт. Як йдеться в повідомленні компанії, за підсумками 2010 р. частка світового ринку Peugeot склала 3%, передає РБК.
Частка продажів компанії за межами Європи виріс на 6% і досягла 46%. У Європі компанія продала 1 млн 173 тис. автомобілів (+3,6%), Росії - 37 тис. шт. (+34%), Латинській Америці - 173 тис. шт. (+24%), Китаї - 151 тис. шт. (+35,3%), В інших країнах - 121 тис. шт. (+27,6%).
Peugeot є брендом французького концерну PSA Peugeot Citroen.