Peugeot Citroen за I півріччя 2012 р. знизив обсяг продажів на 13%
Французький автоконцерн Peugeot Citroen зафіксував зниження обсягу продажів у першій половині поточного року на 13%, передає телеканал "Росія 24".
Причиною такої динаміки став стан автомобільного ринку Європи, який продовжує погіршуватися з кожним місяцем, і надій на зростання продажів нових машин явно не додається.
Згідно з повідомленням компанії продажі легкових автомобілів і легких вантажівок зменшилися до 1,62 млн машин в порівнянні з 1,86 млн роком раніше. Ці дані виглядають вкрай негативно на тлі зростання світового авторинку в першому півріччі на 7%.
Спостережуваний спад споживчої активності на автомобільному ринку Євросоюзу свідчить про бажання населення заощадити кошти в період боргової кризи. Це стало головною причиною настільки слабких результатів французької компанії. Попит на автомобілі в Європі знизився в цілому на 7,2%.
"Компанія продовжує відчувати на собі несприятливий вплив ослаблення ринків, самі багатообіцяючі для Peugeot ринки - Франція, Іспанія та Італія - страждають від глибокої рецесії", - говориться в повідомленні компанії.
При цьому обсяг продажів Peugeot в Китаї збільшився за аналогічний період до 209 тис. автомобілів з 195 тис. автомобілів.
PSA Peugeot Citroen - другий найбільший автовиробник в Європі після німецького Volkswagen. До групи крім автомобільного підрозділу входять банк Banque PSA Finance, постачальник автокомпонентів Faurecia та логістичний оператор Gefco, що спеціалізується на автомобільних вантажоперевезеннях. У лютому 2012 р. Peugeot Citroen і американський автогігант General Motors (GM) оголосили про формування стратегічного альянсу, в рамках якого GM придбав 7-відсоткову частку в статутному капіталі французької компанії.