Один з найбільших у світі виробників безалкогольних напоїв - PepsiСo Inc. - планує інвестувати в Індію близько 5,5 млрд дол. до 2020 р.
Один з найбільших у світі виробників безалкогольних напоїв - PepsiСo Inc. - планує інвестувати в Індію близько 5,5 млрд дол. до 2020 р. Про це повідомляє "Росія 24".
Таким чином, PepsiСo реалізує свою стратегію, спрямовану на збільшення частки компанії на індійському ринку шляхом збільшення виробничих потужностей і розширення мережі дистрибуції в країні.
"Індія - це країна з великим потенціалом, вона залишається особливо привабливим ринком для PepsiСo", - заявив голова ради директорів і CEO компанії Індра Нуйі (на фото).
На даний момент майже половину своєї виручки компанія отримує за межами США.
Нагадаємо, чистий прибуток американської корпорації PepsiCo Inc., що припадає на частку акціонерів материнської компанії, у III кварталі 2013 р. виріс на 0,6% і склав 1,913 млрд дол. проти 1,902 млрд дол., отриманих у III кварталі 2012 р.
У своєму прогнозі виробник безалкогольних напоїв підтвердив, що чекає зростання чистого прибутку на 7%, за умови, що валютні курси залишаться незмінними. Компанія також повідомила, що плани зі скорочення витрат на виробництво на 900 млн дол. в поточному році і на 3 млрд дол. у 2014 р. залишаються в силі.
У 2012 р. чистий прибуток PepsiCo скоротився на 4% - до 6,18 млрд дол., або 3,92 дол. на акцію, у той час як виручка впала на 1,5%, до 65,49 млрд дол.
Компанія PepsiCo - найбільший в світі виробник снеків і другий найбільший виробник газованих напоїв після Coca-Cola. У портфелі компанії такі відомі бренди, як Pepsi, Mirinda, Tropicana, Mountain Dew, Lipton Ice Tea, lay's та інші. Продукція PepsiCo продається більш ніж в 200 країнах. У Росії PepsiCo також володіє такими соковими брендами, як "Фруктовий сад", "Тонус", "Я", "Улюблений". У 2011 р. PepsiCo завершила придбання 100% російського виробника соків і молочної продукції "Вімм-Білль-Данн Продукти Харчування".