Корейська компанія звинувачується в тому, що неправомірно використовувала двійника футболіста в своїй рекламі
Бразильський футболіст Пеле подав позов на 30 млн доларів проти корейського виробника електроніки Samsung, пише Chicago Tribune.
У позові, направленому на початку березня від імені Пеле, стверджується, що Samsung неправомірно використовувала двійника Пеле в рекламі телевізорів. Реклама з'явилася в The New York Times в жовтні минулого року. До цього часу Samsung перервала переговори з Пеле про використання його образу.
За словами адвокатів футболіста, хоча реклама не згадує Пеле безпосередньо, вона містить великий фотопортрет похилого чорношкірого чоловіка, який "дуже нагадує" великого бразильця. Тим самим реклама може вводити споживачів в оману і зашкодити інтересам Пеле.
Юристи оцінили збиток бразильця в 30 млн доларів.
Пеле вів переговори з Samsung в кінці 2013 року, коли "в останній момент [компанії] вийшла з переговорів і не отримала право використовувати образ Пеле в будь-якій формі та в будь-якому форматі".
Нагадаємо, Sony викуповує частку Майкла Джексона у спільній компанії.