ua en ru

Парламент Італії схвалив введення "податку Google"

Депутати італійського парламенту проголосували за введення нової міри в податковому законодавстві країни. Згідно з положенням нового закону, італійські компанії будуть зобов'язані купувати онлайнову рекламу у компаній, зареєстрованих в Італії.

Депутати італійського парламенту проголосували за введення нової міри в податковому законодавстві країни. Згідно з положенням нового закону, італійські компанії будуть зобов'язані купувати онлайнову рекламу у компаній, зареєстрованих в Італії. Про це повідомляє "Росія 24".

Депутати італійського парламенту проголосували за введення нової міри в податковому законодавстві країни. Законопроект був ухвалений в рамках бюджету Італії на 2014 р. Згідно з положенням нового закону італійські компанії будуть зобов'язані купувати онлайнову рекламу у компаній, які зареєстровані в Італії.

"Податок Google" отримав свою назву завдяки практиці по використанню легальних лазівок в податковому законодавстві країн з боку таких компаній, як Google, Apple, Amazon, Yahoo і ряду інших крупних корпорацій. Левова частка доходів корпорацій переводиться в країни або офшорні з низькими податковими ставками. Це дозволяє компаніям "економити" величезні суми, замість того, щоб виплачувати податки в тих країнах, в яких вони отримують прибуток від свого бізнесу.

Зокрема, Google продає рекламу компаніям через свій підрозділ в Ірландії. Даний підрозділ виплачує роялті (ліцензійні платежі) ще одному підрозділу Google в Ірландії - яке зареєстроване на Бермудських островах. У 2012 р. таким чином Google перевів близько 12 млрд доларів - великої частини від своїх прибутків від операцій у всьому світі - на Бермуди. Це дозволило компанії заощадити більше 2 млрд доларів на сплаті податків. Один із засновників Google Ерік Шмідт вже відзначав, що "гордиться легальними схемами оптимізації податкових виплат, які використовує Google".

Подібна практика працювала достатньо тривалий час і уряди багатьох країн закривали на неї очі. Проте на тлі об'єктивних проблем в світовій економіці, які склалися після фінансової кризи, проблема збільшення глобальної тіньової економіки і офшорних зон опинилася під пильною увагою.

Влада хоче добитися збільшення податкових надходжень в умовах повільного економічного зростання і високого боргового навантаження. Проте корпорації не горять бажанням йти національним урядам назустріч в цьому питанні.