Із-за дефіциту локомотивів вантаження вугілля на державні ТЕС виконується тільки на 50%
Парк локомотивів ПАТ "Укрзалізниця" повністю вичерпає свій ресурс до 2020 року. Про це йдеться в матеріалі РБК-Україна: "Чому "Укрзалізниця" може зупинитися".
"Зараз із-за дефіциту локомотивів вантаження вугілля на державні ТЕС виконується тільки на 50% від необхідного. З локомотивами реально біда. Наявний парк повністю вичерпає свій ресурс до 2020 року. Замінити його нічим", - заявив РБК-Україна міністр інфраструктури Володимир Омелян.
Як відомо, перебої з поставками і без того дефіцитного енергетичного вугілля можуть ускладнити проблеми енергетики в опалювальний період. У найгіршому разі несвоєчасна доставка вугілля на теплоелектростанції може призвести до перебоїв у постачанні електроенергії населенню.
За даними відомства, на Південно-Західній залізниці щогодини не вистачає 28-35 електровозів змінного струму, в Коростенській дирекції залізничних перевезень - 8-10 магістральних тепловозів, Козятинської і Жмеринської дирекції залізничних перевезень - 5-8 магістральних тепловозів. Більш того, в Конотопської дирекції залізничних перевезень працює тільки один електровоз.
Крім того, Мінінфраструктури уточнили, що на Львівській залізниці з розрахункових 44 електровозів постійного струму працює не більше 27-28 машин. Щодня не вистачає 18-24 магістральних тепловозів.
Так, за даними Мінінфраструктури, на сьогодні обіг вантажного вагона по Україні становить 9,61 діб, або 82,8% до рівня минулого року. У тому числі обіг навантаженого вагона - 5,08 доби (82,6% до рівня минулого року) і порожнього - 4,8 доби (83,7% до рівня минулого року).
Нагадаємо, в середині жовтня директор по економіці і фінансам "Укрзалізниці" Андрій Рязанцев заявив, що рухомий склад "Укрзалізниці" зношений більш ніж на 90%.